کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی

خرید بک لینک

سلام خدمت دبیران محترم گروه زمین شناسی و انسان و محیط زیست مینودشت.من سوالی رو چند وقت چیش در قسمت "نظرات و پیشنهادات" وب لاگ ارسال کردم تا شما عزیزان به ان پاسخ دهید . این سوال عبارتست از :چرا برنامه جامع و مدونی برای حفاظت از «محیط زیست» ایران وجود نداره؟ اگر هست چرا محیط زیست در کشور رها شده به نظر میاد.با تشکر مجتبی مصطفی لودبیرستان بعثت القجرپاسخ سئوال:سلام دوست گرامی.پاسخ این سئوال نیاز به توضیح کامل و جامعی داره که شاید از توان ما هم خارج باشه چون نیازمند این هست که ما از برنامه های متولیان با خبر باشیم. در کل باید اشاره کرد که با توجه به مساحت ایران و تنوع اقلیم ها و گونه های گیاهی و جانوری در کشور، حفاظت از عرصه های زیست محیطی نیازمند برنامه بلند مدت و بودجه لازم و پرسنل آموزش دیده و .... است که در حال حاضر در بخش هایی کار به نحو احسن انجام میشه و در بخش هایی نیز کاستی هایی وجود داره که بیشتر به کمبود بودجه و پرسنل برمی گرده که باعث نگرانی دوستداران محیط زیست در زمینه مراقبت و محافظت از عرصه های جنگلی و جانوری و ... در کشور شده است. کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی...

ما را در سایت کلینیک پرسش و پاسخ زمین شناسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 16:45

صفحه بندی